Google chce znát názor SEO společností na výsledky vyhledávání

Zde se budeme zabývat menší úvahou, proč bychom měli dát Google náš názor, ke kterému se sice moc přihlížet nebude, ale stejně. Jedná se o jedinečné příležitosti, kdy si můžete, možná spíše marně, zanadávat. Pokud tedy máte nějakou tu chvíli času a nemáte zrovna nic lepšího na práci.
 
Mluvčí vyhledávání Google, Danny Sullivan, požádal celou SEO komunitu na Twitteru, jaké změny by chtěly tyto společnosti vidět ve vyhledávání Google a hlavně poté v odkazech. Sullivan se SEO společností zeptal, jak si představují to, jak Google zobrazuje jejich výpisy hledání. Na první pohled skoro až žádoucí výstřel do tmy od Google a šance pro SEO chytit šanci za pačesy a poněkud si přilepšit nebo usnadnit práci s nejvyužívanějším vyhledávačem na internetu. Nebyli bychom zase až příliš optimističtí, pravděpodobně se jedná spíše opravdu jenom o ten slepý výstřel do tmy – ale člověk nikdy neví. Bing něco podobného zkusil na SMX konferenci a feedback, kterého se mu dostalo, náležitě využil.
 
Jaký feedback vlastně Google chce?
Sullivan nám dal těchto několik příkladů

  • Více kontroly titulů?
  • Sitelinks?
  • Věci, které neděláme, ale chtěli byste, abychom je dělali?
  • CO byste udělali s markupem?
  • Další způsoby, jak vám pomoci?

 
Originální post Dannyho Sullivana:
„Hej, naši SEO přátelé! Jsme zvědaví ohledně toho, co je tím naprosto největším přáním o tom, jak by měl Google vypisovat vyhledávání? Více kontroly titulů? Sitelinks? Věci, které neděláme, ale chtěli byste, abychom je dělali? Co byste udělali s markupem nebo další způsoby, jak vám pomoci?
 
Jak mám svůj feedback odevzdat?
Právě teď tu máme hned několik nápadů od SEO komunity. Pokud máte nějaké nápady vy nebo třeba máte nějakou zajímavou myšlenku o tom, jak Google zobrazuje výpisy z vyhledávání, tady je vaše šance dát Google něco malého k zamyšlení.
 
Abyste poslali svůj Feedback, musíte být na Twitteru, zaskočit na jejich tweet a kliknout na „odpovědět“. Můžete klidně odpovídat několikrát za sebou, s několika různými nápady a můžete klidně připojit i obrázky nebo videa vašich návrhů.
 
Je to smysluplné?
Kdo ví, jestli vůbec něco z návrhů vzejde. Tady tohle je ale aspoň malý signál toho, že Google naslouchá a že tak nějak prodiskutuje feedback, který mu poskytnete.

Google chce znát názor SEO společností na výsledky vyhledávání
Ohodnoťte příspěvek